HTML

Egy igaz vallás életképe

Ez, csak az igazságról szól, amit sokan nem hisznek el, és akik ebben nem hisznek, azoknak szeretnék segíteni, hogy az életük megváltozzon, és egy új úton járjon, aminek a végén, egy olyan életet kap az ember, ami örök és teljes szenvedéstől mentes, sőt tiszta földön élhet, és boldogságban. Nem, kell azon gyötrődnie naponta az új világban, hogyan élje úgy az életét, hogy ne keljen benne sokat szenvednie, mert Jehova segítségére lesz mindenkinek.

Friss topikok

Archívum

Egy jó gyülekezetből, rosszá válás

2012.05.16. 16:55 Edom

 Ez Kiskunhalason történt. Sokáig egy Igaz szeretetbeli pásztor vezette a gyülekezetet, akinek a neve: Gönczöl Károly volt. Ő tényleg egy olyan testvér volt, akit mondhattam volna második apukámnak, mert olyan szeretettel volt felém, és még meg is hallgatott bármiben, amit elmondtam neki, és segített is, és még imádkozott is értem. Aztán, jó pár évre rá sajnos meghalt. Jött helyette egy vén aki Németországból való volt, és ő volt a gyülekezet pásztora. A neve: Sulcz Manfréd. De, ahogyan vezette a gyülekezetet, az nem a Jehova szerinti Szeretet, és Egység útján történt, ugyanis, amit a Karcsi testvér előtte felépített, azt mind, a Manfréd testvér lerombolta, és ezzel együtt tönkretette a gyülekezetet, és az ő vezetése alatt, nem volt sem egységes a gyülekezet, sem szeretetbeli. Nem sokáig bírtam, és írtam egy levelet a pesti gyülekezetnek, hogy itt hagyom az egész gyülekezetet a feleségemmel együtt. Aztán, sokáig elkezdtem ócsárolni, Jehovát, és még gyűlöltem is, igaz ezt nem sokáig csináltam, és még minden folyó iratot, meg a könyveket eltüzeltem. Ez, 6 évig ment, igaz voltak itt a testvérek, de én nem mentem vissza. Aztán, 6 év után történt egy nagy változás, mert elkezdtem újra érezni, hogy olvassam a bibliát, és elkezdtem újra Jehovához imádkozni, és ha hiszitek, ha nem, amikor még a kislányunk 2.-os volt, és éppen reggel vittük el, akkor láttam egy olyan lányt, akit a feleségem nem látott, és megéreztem benne, hogy Ő tudja azt, hogy mikor születtem. Még köszöntünk is egymásnak. Aztán, eltelt egy pár nap, és egy nap du. bejöttem a szobába, és néztem a tévét állva, hozzá voltam dűlve a szekrényhez, és egy kis idő múlva, egy hatalmas erő belém jött, de nem tudtam mi volt az. Ezt elmeséltem, egy testvérnek, és azt mondta, hogy csak Sátántól, vagy Démonoktól lehetett. Csak, azt nem értem, hogy ha ez tényleg Sátán, vagy démonok által jött, akkor kérdem én, hogy még most is miért imádkozok Jehovához minden nap? Szerintem, ez csak Jehova által jött. Sőt azóta, olyan dolgokat is megérzek, amiket előtte nem éreztem soha. Aztán visszamentem a gyülekezetbe, de akkor már a másik gyülekezetből a Lázár Gyula volt a vezető. Ő neki is elmeséltem, de nem hitte el, hogy Jehovától jött. Aztán újra otthagytam a gyülekezetet, de itthon olvastam a Bibliát és más példányokat. Elkezdtem hallgatni egy audió kazettát, és azon azt mondta egy vén, hogy "nem mindig az a rossz aki elmegy a gyülekezetből, hanem maga a gyülekezet". Ezt legalább 3-4 szer visszahallgattam, mert nem hittem a fülemnek, és ezt egy vén mondta, az 1996. júliusi audio kazettán. Ezt is elmondtam a Lázár Gyulának, de nem hitt nekem. Képzeljétek el még, olyan verseket is írtam amit Jehova által közölt:Egy példa: A címe:                                                                      Támadás!

Harc, harc előre!                                                                                                   Leborult az egész város,                                                                                       Nincsen aki tegyen valamit,                                                                                     Mert, Jehova az erős harcos.

Azért küldte Fiát,                                                                                                 Hogy megmentse a népét,                                                                                     És, mindenkit erősítsen,                                                                                         A boldogság igazságáért!

Higgyünk neki mindenben,                                                                                       És tegyünk meg mindent,                                                                                       Hogy, eltüntessük a rosszat,                                                                                   A teljes igazság képében.

Ezt a verset, Jehova Szentszelleme által írtam.                 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: jehova testvérek gyülekezetet

A bejegyzés trackback címe:

https://igazvallas.blog.hu/api/trackback/id/tr164520242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása